donderdag 25 april 2013

Give away ;-)

Hoera! 15 volgers op mijn blog! Dus hier mijn eerste "give away".

Zoals ik eerder aankondigde, geef ik één van de giraffen weg.

Uit de deze mag je er één uit kiezen; de overige giraffen hebben al een andere thuis gevonden.
Maar dat is nog niet alles. Ik doe er nog wat bij:
1,5 m van dit lint
3 kleine "schilderijtjes", gescoord op de rommelmarkt.  Ze zijn gemaakt op fineerhout dat op karton is gekleefd.  De kleuren zijn veel levendiger; ze komen niet goed over op de foto...
En als laatste deze 8 knopen. Het zijn nog nieuwe knopen, vermoedelijk uit de jaren '60.
Wat moet je doen om dit alles te winnen? Niet veel. Volger zijn, of volger worden, en hier een reactie plaatsen. Meedoen kan tot 4 mei, op 5 mei maak ik de winnaar bekend.  Veel succes!

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou graag deelnemen aan deze "give away" :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh... die groen met oranje-en-nog-veel-meer-kleuren giraf... die ziet er super uit (en de rest trouwens ook hoor! :))Dus Poekie steekt z'n poezenduimen hoog in de lucht!!!

    Groetjes, Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ik doe ook heel graag mee met je give-away. Wat een leuke giraffen heb je gemaakt, en de andere spulletjes zijn natuurlijk ook heel leuk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog heb je, ik kwam hier via Poekie en waag graag een kansje voor je give away! Ik plaats ook nog snel een linkje op mijn blog. Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat maak jij een mooie dingen zeg, ik kwam hier ook via Poekie en wil graag een kansje wagen. Je hebt er hier en op Facebook een volger bij! Groetjes Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe give-away ! Ik doe graag mee. Vooral die knoopjes vind ik wel speciaal. En je gehaakte girafje vind ik zo liefjes :)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaja, Poekie zorgt voor extra volgers. Heel leuke spulletje! Ik doe ook graag mee met de give-away!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen