vrijdag 28 juni 2013

Gewijzigde plannen

Vandaag had ik tijd om wat extra klusjes te doen.  Na enkele weken wegenwerken in onze straat kunnen onze ramen een grondige poetsbeurt gebruiken. Dat stond al even op mijn "to do"-lijstje, maar met dit druilerige weer is de goesting zeer ver te zoeken.

Dit bracht mij op het idee om mijn "to do"-lijstje maar eens neer te schrijven. Misschien dat de klusjes dan wat vlugger verwezenlijkt worden?
In de hobbykamer staat al enkele maanden een schriftje van froy en dind op de kast mooi te wezen, nu is er een bestemming voor. Ik heb er een hele lijst in neergepend van leuke dingen die nog moeten gebeuren; o.a. cadeautjes maken, haakpatroon van een beer opzoeken, nieuw kussen voor de hond maken, knisperboekje voor de kleinzoon, tablethoes voor de jongste dochter, stilaan nadenken hoe ik mijn 50e verjaardag wil vieren, ...
Ik had ook nog een grappig klein schriftje liggen. Daar staan mijn to do's in die minder leuk zijn: ramen poetsen, kelder en garage oprommelen, ...
Hopelijk kan ik in beide schriftjes al vlug vanalles doorstrepen ;-)

Het rechtse boekje kocht ik in deze unieke, leuke winkel.
Daarna ben ik met de hond gaan wandelen. Hem heb ik wél een goede poetsbeurt gegeven, want je zag bijna niet meer dat het een wit hondje is.

En eindelijk werd ook nog één van de gehaakte knuffels in elkaar gezet.
Teckel van Herriët
Ondertussen is het middag en regent het nog altijd. Het lijkt me wel het goede weer om een appelcake in de oven te schuiven.
En de ramen... dat zal voor een andere keer zijn.



2 opmerkingen:

  1. Alle excuses zijn goed om geen ramen te moeten kuisen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijne dingen weer zeg...
    en mmmmmmmmmmmmmm, ruik ik nu die appelcake??

    BeantwoordenVerwijderen