woensdag 24 juli 2013

Swap met Frullemieke

2 weken geleden las ik bij Frullemieke dat ze het een en ander wegdeed. Het babyboek van Knippie leek me wel wat voor mij; kan ik nog wat nieuwe spulletjes voor de kleinzoon maken ;-).

Ik stelde Lesley een ruil voor: het boek in ruil voor zonnebrilhoesjes voor haar gezin. Ze ging direct akkoord.

Vorige week al ontving ik het boek. Er staat vanalles in wat ik wel wil maken, dus ik weet zeker nog wat te doen. Nu moet ik enkel nog tijd vinden.

Vooral deze pagina trok mijn aandacht:
Waarschijnlijk had ik vroeger een Knippie met dit patroon in, want in dit blogbericht kan je zien dat ik een soortgelijke merklap maakte voor een nichtje.

5 verschillende hoesjes heb ik gemaakt. Ik denk dat het wel duidelijk is welk hoesje voor wie is. Deze keer ben ik nièt vergeten om er een labeltje in te stikken, maar bij het inpakken ontdekte ik dat het mij toch nog gelukt is om er eentje ondersteboven te zetten...

Om allerlei redenen zijn de brilhoesjes pas vandaag op de bus gegaan. Met een beetje geluk zitten ze deze week nog in de brievenbus van Lesley. Veel plezier ermee!

3 opmerkingen:

  1. Dat boek ziet er heel leuk uit. Ben benieuwd wat je het eerst gaat maken. Lesley zal vast wel blij zijn met jouw brilhoesjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Tof en leuk zo ruilen;

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn er heel blij mee :-)
    Dat labeltje is me niet opgevallen eigenlijk ;-)
    Heb ook juist een berichtje geplaatst ivm onze ruil
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen