zaterdag 12 oktober 2013

Écht haar!

Hoera! Mijn eerste Tante Hilde-pop met écht haar is gelukt!

Hurray! My first Tante Hilde doll with real hair came out great!

Hurra! My primera muñeca de Tante Hilde con pelo verdadero se ve maravillosa!



Na enkele poppen met "genaaid" haar heb ik nu een pop gemaakt met "écht" haar.  Vee haar berichtjes moedigden me aan om het toch eens te proberen.

After having made a couple of dolls with "sow-on" hair, I finally made one with "real" hair. Vee's posts encouraged me to give it a try.

Después de haber hecho un par de muñecas con pelo "cosido", por fin hice una con pelo "verdadero". Los blogs de Vee me dieron coraje para probarlo.



Ben zeer tevreden over het resultaat!

I'm really pleased with the result!

Estoy muy contenta con el resultado!



5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende pop heb je gemaakt. Daar mag je inderdaad heel tevreden over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah blij dat ik je kon motiveren !!! Het is veel werk, maar het resultaat is toch schitterend hé ! Wacht maar, nog efkes en ge bent ook verslaafd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél leuk geworden, goed gelukt! Ik heb er ook één gemaakt met haar. Ik zag er eerst tegenaan, maar vond het uiteindelijk wel meevallen. Wél een heel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Mijn eerste was hier met echt haar, en nadien met genaaid haar. Toch wel wat een tijdsverschil vind ik, en ze hebben allemaal wel hun charmes :-)

    BeantwoordenVerwijderen