dinsdag 15 oktober 2013

Give away

Hier is ie dan, de reeds lang beloofde give away bij 65 volgers.

Wat kan je winnen? Dit luiermapje en slabbetje.

De achterkant van de slab heeft ook het mooie groene stofje dat ik kocht bij Misses Needle.
Met grijze flockfolie wordt ook de babynaam nog op het luiermapje gezet.

Wat moet je doen om te kunnen winnen? Volger zijn of worden èn hieronder een berichtje laten. Deelnemen kan tot zaterdag 26 oktober, zondag 27 oktober maak ik de winnaar bekend.
Veel succes!


8 opmerkingen:

  1. check, ik doe mee. Een luiermapje en een slab komen altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet mee want heb dat hier thuis genoeg. Maar volger ben en blijf ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn eerste neefje of nichtje word 13 december waarschijnlijk geboren (ik hoop toch iets eerder, want ik kan niet meer wachten). Dit zou toch wel een leuk cadeautje zijn! ik doe dus wel mee om te winnen :D

    Groetjes Geeske
    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi setje! Bavetjes hebben we hier ondertussen meer dan genoeg en onze wasbare luiers passen niet in het pamperzakje, dus laten we het cadeautje over aan iemand anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf is mijn kroost in tussen veel te groot maar aangezien een van mijn vriendinnen begin augustus van een zoontje Levi bevallen is , doe ik heel graag mee voor haar.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dropped by from AM - Link Your Stuff, your pieces are so cute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er een leuk en origineel kado'tje uit voor een zwangere vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, maar 'k ben te laat zeker?!
    Morgen weer een link your stuff na een weekje rust. Kom je weer iets tonen op maandag bij ikblogjijblogt?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen