dinsdag 10 december 2013

Voorbereidingen

Druk bezig met de voorbereidingen voor de kerstmarkt van zondag.

Buurvrouw L. (zij maakte o.a. de knuffels van de 3 onderste foto's van dit bericht)-, één van de dochters die kaarten heeft gemaakt en ik gaan samen een kraampje inrichten.

Op mijn nieuwe naaimachine ben ik nog extra zakdoekhoesjes aan het maken.


Sommige van de kerstboomhangers zitten al in zakjes,


andere moeten nog ingepakt worden.


Ik ga ook wat hangers en knuffels verkopen t.v.v. Poekie.


Ook gelukspoppetjes en andere knuffels zijn in de aanbieding en er ligt nog een stapeltje luiermapjes te wachten op afwerking.
Ik weet wat te doen deze week!

Nog een vraagje aan jullie. Ik heb een kleine doos staan met knopen uit de jaren '50 - '60. Deze wilde ik ook op de kerstmarkt te koop aanbieden. Zouden hiervoor gegadigden zijn?


Het moeilijkste moet nu nog komen: de prijzen bepalen. Gelukkig heb ik nog enkele dagen om daarover na te denken...

Hopelijk komen jullie ook een kijkje nemen zondag?!

2 opmerkingen: