zondag 26 januari 2014

Crochet Along - week 4

Het Catherine Wheel is gehaakt. Las hier en daar dat dit moeilijk zou zijn, maar als je gewoon doet wat er staat, gaat het vanzelf.


Omdat het effect van het wiel toch wel duidelijker is met een rij erboven, haakte ik een rij met stokjes. Ik heb niet naar het originele patroon gekeken, maar hopelijk klopt dit met wat er in week 5 wordt gehaakt.


Ook het witte deken is op schema.


Omdat mijn haakhonger niet gestild is met het haken van deze 2 dekens, ben ik ook nog een ander deken begonnen.
Het is nu ongeveer 80 x 75 cm en van alle 8 de kleurtjes is er nu één bolletje opgehaakt. Ik vind het mooier en mooier worden ;-).


2 opmerkingen:

  1. amaaai gij kunt u schoon aan het tijdschema houden...ik zit aan mijn deken dus al kilometers verder.....ongeduldige ikke....uw derde deken is wel heel schoon!!!! heel toffe kleurtjes
    ik ben er ook aan bezig!
    maar die draadjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, drie deken waar je samen aan werkt. Mooi hoor !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen