dinsdag 11 maart 2014

Ripple-deken

Mijn eerste haakwerkje uit het gewonnen boek van Annelies is klaar! Het werd het ripple-deken. 3 bollen in verschillende kleuren blauwe Stylecraft Special DK haakte ik volledig op voor een mooi dekentje.


Af en toe moest ik wel eens een stukje terug uittrekken omdat ik fout zat, vooral bij het gebabbel in het handwerkcafé ;).



Nu ga ik weer even verder met de sleutelbloemen. Ik twijfel nog altijd een beetje welk groen ik ga gebruiken...


Tot ik zeker ben, haak ik de bloemetjes al maar bij elkaar ;).



5 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden je dekentje, het is ook een mooi boek vind ik.
    Moeilijk kiezen hoor, ik zou de linkse bloem verkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dekentje!
    Je bloemen zijn zo lekker fleurig! Ik zou denk ik kiezen voor de lichtgroen, maar dat is een kwestie van smaak ;-) Succes met kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien een beetje afwisselen wat het groen betreft. Ik vind de beide wel mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks great.

    Katrin

    If u have time, come and have a look
    liebste-schwester.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely works! Amazing colors! Would love to have you visit me sometime :)
    Hope you have a wonderful day and week!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen