maandag 5 mei 2014

CAL-deken en Handwerkcafé

Dit weekend werd er nog eens wat gehaakt aan het CAL-deken.



Week 16 - 17 en 18 kwamen er bij.



Vandaag ga ik mijn Pippi Langkous-popje voorzien van haar.
Volgend weekend wordt er gehandwerkt in het Handwerkcafé op zaterdagnamiddag. Tegelijkertijd is er een kleine tentoonstelling van alles wat de handwerksters het voorbije jaar gemaakt hebben. Het zou leuk zijn als daartegen al mijn UFO's klaar zijn.



Kom je graag mee handwerken? Of gewoon een kijkje nemen? Noteer het dan alvast in je agenda en komen even langs!




3 opmerkingen:

  1. Je bent weer bij met cal deken. Naar het breicafé kan ik niet komen. Maak maar veel foto's, dan kunnen we mee genieten !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super deken maak je, prachtig die vrolijke kleuren.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi is de cal en geen deken hetzelfde ik blijf het heel bijzonder vinden.
    en weer een leuk blog gevonden :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen