zondag 14 september 2014

Kussen

Enkele maanden geleden moesten we voor een boodschap in de buurt van Bonheiden zijn. Kristel had toen pas haar winkeltje open, dus dé gelegenheid om een kijkje te gaan nemen. Een hele mooie winkel en Kristel is een leuke, toffe vrouw!
Tussen zoveel leuke kleurtjes kan ik mij moeilijk inhouden. Ik koos o.a. deze mooie bolletjes uit, zonder een speciaal doel voor ogen. Ze lagen dus al een tijdje te wachten op een projectje.



De jongste dochter had graag een gehaakte kussenhoes voor op haar kamer, ze koos kleurtjes uit mijn voorraad Annell en zocht een patroon uit.
Het werd één van de mooie patronen uit het boek Haken en Kleur. Eentje dat ik eerder al verschillende keren gebruikte.  (Ik kijk erg uit naar hun nieuwe boek!)



Het haken ging vlot, de draadjes instoppen iets minder ;).

Het kussen is klaar en ligt op de kamer van de dochter. Ze maakte deze foto's om op mijn blog te plaatsen.










4 opmerkingen:

  1. het staalblauw van het kussen past supergoed bij het dolfijnenblauw (heb zonet een vergelijkbare kleur gekocht om hier te verven en het staat echt zo op de pot) van de muur!

    Inderdaad een prachtige steek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden en dankjewel voor de complimenten, een mens gaat er van blozen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! The colors are great. It looks so comfy and inviting.

    Thank you for sharing at my Yarn Fanatic Party. I hope to see you there again! :-)

    BeantwoordenVerwijderen