zondag 23 november 2014

Mutsen haken

Een paar weken geleden zag ik tijdens mijn middagpauze bij Saskia een muts en sjaal in een geweldig mooi patroon. Meteen diezelfde avond zocht ik al enkele bolletjes bij elkaar en begon er aan. Leuke steek en het ging goed vooruit.

De volgende dag was het heerlijk weer. Omdat de tuinstoelen reeds opgeborgen waren, nam ik 2 keukenstoelen mee naar buiten en zette mij in het zonnetje om verder te haken.
En als het zonnetje schijnt én er is nog een plaatsje vrij, dan krijg ik direct gezelschap ;).



2 mutsen heb ik gehaakt. Er moet enkel nog een pompon op komen.




Kan iemand mij een tip geven hoe groot ik deze maak, de diameter van de buiten- en binnencirkel? Ik weet niet goed hoe er aan te beginnen...


Ps: op mijn FB-pagina loopt tot 24/11 's avonds een give away.

2 opmerkingen:

  1. Great color combinations! Love that stitch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pompon mag redelijk groot zijn, vind ik. Bij twijfel kan je die eerst eens maken met ander garen, zo kan je vergelijken wat het beste past! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen