donderdag 19 maart 2015

Kussen 2: klaar!

Het 2e kussen voor de jongste dochter is uiteindelijk klaar geraakt. De draadjes instoppen viel heel goed mee. Ik denk dat het er maar een stuk of 10 waren.

Er moesten echter nog enkele knopen gezocht worden om de overtrek te kunnen sluiten. Dat was iets dat ik nog nét kon doen toen ik ziek was ;).
2 knopen gezocht, gevonden, op het kussen genaaid en het was klaar.




Beide kussens zijn met dezelfde kleuren wol gehaakt, ieder met een ander stekenpatroon uit het boek Haken & Kleur.



Ze liggen nu broederlijk (of zusterlijk?) naast elkaar op J. kamer.



Ik vrees enkel dat ze zelf niet veel plaats meer gaat hebben in haar zetel.

5 opmerkingen:

  1. de kleurtjes gaan mooi bij de blauwe muur.
    Ook knap afgewerkt met de knopen!

    De dochter kan nog perfect mee in die zetel,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussens...en zitten in een stoel met kussen gaat prima. Ze is vast creatief genoeg om daar iets op te bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your pillow! Reminds me of that lovely scarf you shared not too long ago.
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So glad you shared this at our Yarn Fanatic Linky Party! I am inspired by these cushions. I will definitely be working some myself soon!
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com
    #29: http://eyeloveknots.blogspot.com/2015/03/yarn-fanatic-linky-party-29.html

    BeantwoordenVerwijderen