maandag 23 maart 2015

Leuke ruil: mijn eigen stempel!

In het verleden swapte/ruilde ik reeds enkele keren. Toen ik bij Karen las dat ze wilde ruilen voor babyspulletjes zag ik mijn kans schoon!

Karen tekent veel (altijd weer een beetje jaloers op mensen die kunnen tekenen) en ontwerpt o.a. mooie geboortekaartjes en stempels.
Ik wilde al zo lang graag een "eigen" stempel en was blij dat Karen de ruil zag zitten.

Enkele mailtjes over en weer - wensen kenbaar maken, kleurtjes voor een babydeken uitkiezen - en we konden er aan beginnen.
Ik haakte een babydekentje voor Karen. Foto's komen later, want ik denk dat zij haar pakje nog niet ontvangen heeft. Zo blijft het ook voor haar een verrassing.

Ik haalde vanmiddag een leuke envelop uit de brievenbus.



Met een nóg leukere inhoud.



Mijn eigen stempel(s)!!



En een stempel voor de kleinzoon!

Ik weet niet of de zoon en schoondochter elk blogbericht lezen...
Deze stempel zal gebracht worden door de paasklokken ;).

Als extraatje zaten er nog enkele snoepjes in de envelop (waarvan nu eentje in mijn mond) en mooie gestempelde labels.



Morgen, op mijn vrije dag, heb ik tijd om op zoek te gaan naar goede stempelinkt.

Dank je wel Karen! Ik hoop dat je even blij bent met het dekentje.




8 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan en ik ben er echt mega-blij mee!
    Heel vrolijk dekentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een goed ruil! En wat een mooie stempels! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn, zo'n pakjes vol mooie dingen krijgen.
    Vooral de Stormstempel is erg leuk.

    Jou kennende, zal het dekentje zeker ook de moeite waard zijn!
    Ben benieuwd hoe het eruit ziet, maar dat zullen we allicht snel te weten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cute! The letter bear is especially sweet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb van haar ook mijn eigen stempel en zelfs voor het werk heb ik er eentje laten maken!

    BeantwoordenVerwijderen