zondag 24 mei 2015

Lekker!

Vorige week zag ik bij Emmy een foto van rabarbergebak. Het recept leek me niet moeilijk. Ik haalde  dinsdag wat rabarber uit de tuin en probeerde het ook een keer. Lekker!!
Ik nam de helft mee naar de avondschool en ook daar vond iedereen het zeer lekker.

Vandaag is de schoondochter jarig en zij eet graag rabarber. Wat kon ik dan beter bakken dan nog eens zo 'n lekker rabarbergebak.



Ik maakte met hetzelfde recept ook een appelgebak, zo was er voor elk wat wils.



Dank je wel Emmy voor het heerlijke recept!

2 opmerkingen:

  1. Dag Leen, fijn hè als iedereen je gebak lekker vind. En inderdaad helemaal niet moeilijk.
    Lieve groetjes,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rabarbertaart, daar ben ik echt fan van.
    Hoe het zure en het zoete dan zo lekker samen komt...
    Jouw gebak ziet er ook superlekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen