zondag 20 december 2015

Bloemen haken

De voorbije week haakte ik verschillende bloemen.



Ik zag de mooie bloemen eerder bij Claire tijdens de workshop en later bij Petra. Van Petra vernam ik dat het patroon van deze bloemen in het boek Haakgeluk 2 staat. Even rondgevraagd bij de dames van het HandWerkCafé en ik kon het boek lenen van K.

Ik haakte de bloemen met Stylecraft, enkele met blaadje(s), andere zonder.

Eén van de bloemen gebruikte ik om de verpakking van een cadeautje te versieren.



Na het uitpakken van het cadeautje deed de bloem dienst als broche.



Waarvoor de andere bloemen werden gebruikt, zien jullie in een volgend blogbericht.
Het haakboek staat ondertussen op mijn verlanglijstje ;).

6 opmerkingen:

  1. De bloem fleurt het pakje helemaal op.
    Het haakboek ligt misschien onder de kerstboom ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Het boek heb ik ;) soms weet ik niet meer wat waar uitkomt haha dus bedankt voor de tip.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die kleurig bloemen! Dat fleurt de boel op! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Een bloemetje komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bloemen! En staat heel leuk als decoratie op een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen