zaterdag 14 mei 2016

Koopje - bis

Dat ik een mooie voorraad kleurtjes kon aanschaffen, lazen jullie al eerder. Ik moest enkel nog wat projectjes verzinnen om met de bolletjes te maken ;).

Eén van mijn toppers blijft het gehaakt mandje van Claire; leuk om te maken en ze zijn steeds mooi. Ik maakte er eentje met resten blauwe katoen.



En werkte het af met mijn nieuwe label.




Ik maakte ook nog enkele zwart/witte mandjes.




Blij met de nieuwe labels! De blauwe letters zijn ietsje donkerder uitgevallen dan verwacht, maar ik vind hem wel leuk zo.

Met de rest van de katoen ben ik ondertussen nog aan wat nieuws begonnen.



Wordt vervolgd...


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mandjes! Je labels zijn mooi. Past er goed bij! Leuk, om je restjes te verwerken in granny's. Ik ben benieuwd wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof die mandjes. Prachtige labels... heel mooi bij dat zwartwit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je weer gemaakt. Het blauwe mandje is natuurlijk favoriet. ;-)) Mooie labels ook! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mandjes en labels. Tof, de nieuwe look van je blog.
    Benieuwd naar het "nieuws".
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke mandjes daar kun je nog wel een vorraad van maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great baskets, so lovely! Oh and the colorful grannies on the last pic are super sweet, can't wait to see what you're making with them... maye a cushion? Have a good week!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige manden en ik ben ook weg van je "restjes" granny
    wat heb je een leuk blog overigens, ik kwam je via Het lieve Leven tegen.
    ik ga je zeker volgen
    met warme groet manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige mandjes; die heb je nooit genoeg!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thank you for sharing at my link up

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your baskets! The black and white are great! Thanks for sharing your post with us as #CCBG Creatively Crafty Link Party http://tryit-likeit.com/entries/link-party

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe.mandjes en je labels zijn knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen