dinsdag 2 augustus 2016

Spelen met het weer

De schoondochter kocht een houten speelboog voor Otis en wilde graag enkele gehaakte items om er aan te hangen. Ze vond het effect van de Stone Washed bij mijn laatste knuffels heel mooi. Enkele kleurtjes bijbesteld en aan de slag.

Als eerste maakte ik de ster van Lisanne uit haar mooie boek. Binnenin stak ik een rammelkraal.



Ik haakte ook een zon. Ik begon op dezelfde manier als de ster, haakte 2 toeren meer tot ik 72 steken had en verdeelde hierover 9 korte punten. De zon heeft een rammelschijfje in haar hart.



Tot slot wilde ik graag een wolkje haken. Ik vond niet direct een geschikt patroon en probeerde zelf wat uit. Mijn "wolk" leek eerder op een bliksemschicht.
H. van het HandWerkCafé bezorgde me een patroontje van een gehaakte wolk, helemaal zoals ik het me voorstelde. Onderaan hing ik regendruppels en enkele belletjes.



Aan de ophanglintjes hing ik enkele gehaakte balletjes.
De schoondochter nam de speeltjes mee en bevestigde ze aan de speelboog.



Ik denk dat Otis plezier beleeft aan zijn speelboog. Deze foto zat in mijn mailbox:





16 opmerkingen:

  1. Ik vroeg me al af "wat is een speelboog"? Aha dat dus! En het is wel duidelijk dat hij er plezier aan beleeft! Mooi gehaakt trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, keischoon ! Hij geniet er duidelijk van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful creation, looks like he loves it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Otis mag blij zijn met zo'n oma! Supermooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet!! The baby toys as well as little Otis :-). Have a great day! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt en je kunt op de foto goed zien dat Otis blij is met zijn nieuwe speelgoed, fijn dat het weer beter met je rug gaat, maar kijk nog maar wel een beetje uit, veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat leuk zeg! Je 'weer'-haaksels zijn mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These look great together! Thanks for sharing your post with Creatively Crafty Link Party #CCBG http://tryit-likeit.com/link-party-it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een leuke speelboog voor Otis. Goed idee om op dezelfde manier als de ster ook een zon te maken. Otis geeft je een mooi dank je wel met zij vrolijke lach.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These toys are super cool. You have such a lovely blog.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww...this is so neat! :)

    Would love for you to share this with my Facebook Group for recipes, crafts, and tips: https://www.facebook.com/groups/pluckyrecipescraftstips/

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. There is nothing sweeter than some handmade toys for the baby.They are pretty shapes and lovely colors that the baby will love. Thank you for sharing and giving us lots of sweet inspiration. Pinning.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi there
    Just stopped by to let you know that I featured this on my Saturday Spotlight post this week!
    Saturday Spotlight2
    Thanks again for linking up! Hope you have a great weekend!
    Jill @ Creating my way to Success

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So sweet! Thanks for sharing with us at Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen