dinsdag 13 september 2016

Veel...

Er is veel, heel veel, waarover ik nog wil bloggen.

Zoals over dit:





3 verschillende dingen die met hetzelfde doel gemaakt zijn.

Ook hier wil ik nog over schrijven:



Iets dat heel makkelijk te maken was, maar me toch wel denk- en rekenwerk bezorgde.

Verder heb ik nog veel af te werken.
Draadjes instoppen, ...



... onderdelen haken, ...



... aan elkaar zetten én draadjes instoppen, ...



... nog maar eens, wat dacht je, draadjes instoppen ...



... en aan elkaar haken.



Zoals jullie zien, werk genoeg! Om nog maar te zwijgen van alle projectjes die nog in mijn hoofd zitten ;).

Ben ik de enige die nog allerlei te doen heeft? Of hebben jullie ook nog onafgewerkte werkjes liggen?


10 opmerkingen:

  1. o ja hoor ik kan zo met je mee doen :) maar wel weer lekker als er weer wat klaar is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe me er niet aan denken of ik krijg alweer stress!!! ;-) Is er iemand die dat NIET heeft????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt "veel" gemaakt, nu nog de afwerking, komt wel in orde.
    Momenteel moet ik nog 1 ding afwerken.
    Ondanks het warme weer, heb ik vandaag toch winterwol besteld. Ook enkele projectjes in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi herkenbaar hoor...en dan ineens kan ik wat dingen afwerken maar al snel liggen er alweer wat werkjes. Ach..heerlijk toch...stel je nou voor dat we nooit handwerkten...wat een leegte! ;) Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom maar op met al die posten! Ik heb er zin in. En ja ook hier is nog genoeg te doen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, hetzelfde hier!
    Succes en laat maar gauw wat zien!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjah, voor je het weet... Bij ligt er ook wel het eea. Ik ben benieuwd naar jouw projecten.
    Ik heb je genomineerd voor One Lovely Blog Award. Het is geen verplichting, dus voel je vrij. Kijk voor de regels op http://met-naald-en-draad.blogspot.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb een doos vol ufo's liggen ( UnFinished Objects)

    BeantwoordenVerwijderen