zaterdag 2 december 2017

Warme dekens voor de warmste week

Via mijn vriendin M., die nu bijna een jaar geleden overleden is, leerde ik Ispahan kennen, dat palliatieve zorgen verleent in de Kempen. Zo merkte ik hoeveel zij voor een palliatieve patiënt kunnen betekenen. Daarom wil ik graag in het kader van De Warmste Week van Studio Brussel een actie doen ten voordele van Ispahan.

Voor deze actie ga ik 2 van mijn dekens verloten.

Het eerste deken is een katoenen deken, gehaakt met byClaire Cotton en ongeveer 110 op 130 centimeter groot. Enkele dagen geleden konden jullie het zien op mijn blog.




Het tweede deken is gehaakt met acrylgaren, Stylecraft Special DK, en is 130 op 180 cm groot. Tijdens de zomer werkte ik dit deken af.




Twee mooie dekens om heerlijk warm onder weg te kruipen tijdens de donkerste dagen van het jaar.

Zin om ook lekker knus onder een van de dekentjes in je zetel te kruipen? Koop dan een lotje en wie weet win jij wel een deken. Lotjes kosten 1 euro en zijn er in 2 kleuren: de blauwe voor het katoenen deken, de witte voor het acryldeken.



Wil jij graag 1 van deze dekens winnen? Doe dan zeker mee! Laat het via een reactie hieronder weten of stuur een mailtje naar warmedekensatgmailpuntcom. Ik bezorg je dan de nodige info.








12 opmerkingen:

  1. Wat een hartverwarmend superinitiatief Leen !
    Ik stuurde je een mailtje, ik doe mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dat je ter herrinering aan M deze mooie dekens verloot. M heeft ook genoten van je warme gehaakt sjaals en dekens, en zou fier op je zijn dat je zo de warmte doorgeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi initiatief, ik doe graag mee en stuur je een mailtje.
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee en wil wel 2 lootjes voor beide dekens eentje. Stuur je mij gegevens? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee. Mailtje is onderweg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik vanuit nederland ook meedoen aan dit mooie initiatief? Zou graag 5 witte lootjes willen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yvonne, dank je wel voor je enthousiaste reactie! Deelnemen kan inderdaad ook vanuit Nederland. Stuur een mailtje naar warmedekens at gmail punt com en ik stuur je de nodige informatie.

      Verwijderen