zondag 24 december 2017

Warme dekens voor de Warmste week - Vervolg

Hartelijk dank voor alle warme, enthousiaste reactie's op mijn bericht i.v.m. de Warmste Week!

Er werden in totaal 115 witte en 138 blauwe lotjes verkocht en er was ook 14 euro aan giften. Dat maakt een totaal van 267 euro! Zo 'n groot succes had ik niet verwacht... Een hele grote welgemeende warme merci aan jullie allen!
Ik ben er zeker van dat dit heel goed terecht komt bij de werking van Ispahan.

Bij gebrek aan een onschuldige hand in mijn buurt vandaag, maakte ik gebruik van random org.

Het Stylecraft-deken werd gewonnen door:

Witte lotjes


De winnaar van het byClaire-deken is:

Blauwe lotjes


Proficiat! Ben jij de 1 van de gelukkige winnaars? Neem even contact met me op, dan spreken we af hoe het deken tot bij jou komt!

Nogmaals hartelijk dank!




4 opmerkingen:

  1. amai er gaan er twee blij zijn !!!
    en gij erbij, want inderdaad: mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars! Zat er net 2 nummertjes naast! :-) Vrolijk kerstfeest en nogmaals gefeliciteerd met dit geweldig initiatief! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Leen, M zal dat ook vinden! Leuk dat je actie zo’n succes was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames! Ik denk dat het dames zijn. ;-)) Wat zitten jullie er lekker bij deze winter. En Leen fijn dat je zoveel geld hebt opgehaald. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen